11 October 2009

gud mornink...!!!


assalamualaikum everyone...alhamdulillah dikesempatan nie sempat lagi ku menulis blog ttg arinie aper yg daa terjadi...hahahaa...korang daa breakfest blom?? law blom tue pg laa yer sarap laa puas2 sampai lemas prot anda tue...hehehehe....arinie aku bebas dr pose...aku telah lengkapkan pose 6 aku smlm...arinie mak mertua abg aku nk dtg sekejap jer lagi nie...daa lame xjumper kot...hahaha...arinie dpt laa aku jumper mereka...sorylaa coz smlm xsempat nk tulis blog bz dgn gadis lagi...dgn kwn lagi...hehehee....nk dijadikan citer senang2 mmg mls nk tulis laa...mmg xde idea langsung...arinie xtawlaa knp kegembiraan tue muncul secare tibe2...mungkin paper daa nk abes kot...ntahlaa xtaw nk kate aper...aku pon blom mkn jgk nie...nk mkn boleh tp sat lagi laa...tunggu mak mertua abg aku sampai dulu...baru laa aku melantak mcm org giler nnt...sebenarnyer td aku tgh bace surat khabar...tajok arinie mmg bahaye giler...mmg korang pon suker punyerlaa...hahakzz...

arinie aku xde plan nk kuar g memane...tp xtawlaa mybe member band ajak g mkn ker g lepak ker xtawlaaa....wallah waalam...tp aper pon kene ready jerlaa tkt doirang panggil lak kng...td aku kejutkan gadisku...ntah tido lagi ker x tue...heehehe...selalu dyer laa yg bgon awl pagi...arinie xtawlaaa...arinie nk citer mcm terkedu lak...xde citer nk kuar...idea pon mcm gampang jer...xnk kuar2 dr td...hahahaha....so,ape kate kite g mkn dulu amek nutrisi org kate...barulaa idea naik mendadak...hehehehe...oklaa mak mertua abg aku pon daa nk sampai...aku pon nk start melantak nie...nnt kite sambung lg...chiodos...

No comments:

Post a Comment