09 October 2009

Aku adalah aku...

aku berusia 19thn dan semakin meningkat dewasa...kini aku sedang mempelajari erti kehidupan yg pnuh dgn penipuan ini...to introduce myself...aku nie pemalu agk pemalu laa jugk...lahir dlm keluarga yg agk bese2 aje org kate...aku cube menghadapi krisis hidup dgn sesaper yg nk tmn aku...tp ade tmn pon saper nk mengaku tmn...trus teranglaa...aku xbyk berckp...melainkan org yg melayan aku...hahahaha...agk funny kan?? ermmm...tp itu mmg diri aku sebenar nk buat cm mna daa Allah tntukan hidup aku..bersyukur jelaa dgn ape yg Dia bg...aku nie kurang bergaul...tp insya'Allah aku akn cube bergaul lagi...wahahahaha...

dalam menghadapi hidup nie aku perlu byk bersabar dgn melayn kerenah manusia yg sentiase byk alasan yg diberi...mklumlah ad kksh pon tp xamek kesah psl kiter buat aper...ssh tue tp aper pon dyer yg terbaek bgku...kalau dyer tinggalkan aku pon aku still redaa...so,nk dijadikan cerita kisah hidup nie mmg pnjg tp law dipendekkan jd pnjg jgk...dugaanlaa namenyer kan...yer dak?? hehehehe....

aku cube mencari inspirasi dlm blog nie...mklumlaaa bru dpt tulislaaa katekan...wahahaha...sorylaaa hari nie mmg aku tulis ttg riwayt hidup aku jer...sok luse aku tulis ttg aper yg aku selalu buat okeyhh....jgn marah...haaa!!! nk bgtahu nie paper exam blom abes lagi...ari rabu minggu dp baru abis...mmg struggle giler2 minggu nie...arinie baru aku dpt bkak laptop yg pnuh virus nie..[BODOH BETUL VIRUS NIE]...sory marah sgt dgn laptop nie...biler bkk jer bende alah nie shut down sendiri saper xbengang...tgh2 bkak lagu dyer meraung lak...adoiiii....dunia2...

arinie...aku penuh dgn idea...xtawlaa exam sok ade idea ker x nk jawab paper nie...wahahahaha...da byk jugakla lagu tok band aku terbengkalai nk buat...aritue bru siap 1...adoiii giler maa..."mcm mne maw belaje nie" kate yap ai kin lecture static yg hot sgt tue...hahahaha...kowg xtaw xper...bia aku jer yg phm...mlm nie aku mmg study smpai nk mampos...mkn pon daa xtentu...awek pon ntah ke mane...ermmm...ssh...ssh...mmg ssh...inspirasi aku ialah al-Quran dan muzik...solt mcm biaselaa xtinggal...tp tuelaa kdg2 aku berdoa pon xbetul ntah aper aku pikir pon aku xtaw...berdose besar aku dibuatnyer dgn Allah...

oklah hari pon daa mude nie...xtaw nk ckp ape daa...sok pg daa nk kene drive jauh2...tkot mengantk pulak...doakan aku berjayer jawab dgn tenang ok!! insya'Allah...sok aku akn warkah kat kowg citer laen pulak...sorylaa arinie nk introduce diri jer...heheheehe

No comments:

Post a Comment