10 October 2009

gembira..??


gembira...?? korang taw knp aku gembira?? arinie ari paling bahagia buat aku...sebab aper?? sebab arinie aku dpt perbaiki keadaan walaupon dlm keadaan xde mud td....dgn otak terumbang-ambing...pikir psl exam next paper n da last paper...tibe2 gadis gue plak bg semangat td...aper lagi perangai kentang pon kuar laaa aper lagi...weehehehehe...so,aku pon daa mule lupe dgn aper yg aku nk pikir td...inilah nikmat dan rahmat Allah org kate...hehehe...jgn mrh....arinie dyer ajak aku yM dgn dyer...rezeki jgn ditolak,bahaye jgn dicari...pepatah paling sesuai bg yg rahmatnye melimpah tue....hehehehehe...semalam dgn muker blurr aku study workshop arinie daa xde daa...aku bertemankan gadis yg comel pernah aku knl...hehehee...thnx 4 her...daa xmalu daa skrng...arinie aku pon x rase yg ade banyak idea nk tulis blog...coz otak masih bercelaru...next paper nie lg bahaye org kate paper thermodynamicslaaa katekan... mmg kene struggle gegiler kentang ari isnin nie...aku hrp sgt dpt skor paper tue...dpt c+ pon jdlaaa jgn F sudeh...hehehehe

aper korang rase dgn tajok yg aku bagi setakat nie?? puas ati x?? coz idea xbanyak dtglaa aku tulis merapu dulu...nanti daa banyak idea korang tgklaa sendiri blog nie yaa...insya'Allah dari semase ke semase aku akan cube tulis blog nie supaye tajok lagi menarik...setakat nie nk bagi tajok merapu jer dulu...idea merapu pon tgh banyak gak nie...hheheehehe...

haa!! cakap psl paper nie...last week is da last paper right?? next week tue aku nk ke Kulim...jumper gadis gue laa aper lagi...melepaskan pucuk dicite...hehehehe...lepas ker Kulim,ke Ipoh lak ade member anjur gig diorang pon main sekali...so,aper lagi aku pon join sekakilaa citer dyer...drpd aku dok melepak main telor kat umah baik aku tgk diorang main gig lagi shzioookkkk...leh giler maa...tp apepon arinie adalah ari terbaik bagi aku...n good happiness 4 me....hahaahah...aku daa bongkak,riak dan takbor nie...hehehehe...astaghfirullah hal azim....hehehehe...ptg nie mmg aku nk tulis blog pon...daa alang2 org kate kan...baik kite sekali kan jer...insya'Allah mlm nie law xbz aku tulis blog lagi...tp dgn tajok laen pulak laa...cm xpham lak korang nie...hehehehe....okeyh gua chaw chin chik dulu..daa nak berbuke nie...lu tunggu mlm nie...hehehehe

No comments:

Post a Comment